Monday, May 14, 2012

Նախագեն ու ես

Մի քանի օր առաջ ինձ հարցրեցին, թե ինչ եմ ուզում երկրի նախագահից: Մի քիչ հանկարծակիի եկա, որովհետև էդ պահին հասկացա, որ ես ավելի լավ գիտեմ, թե ինչ չեմ ուզում, (էն էլ ավելի շուտ անհասցե «պետությունից»), քան ինչ եմ ուզում: Մի քիչ մտածեցի, ու առաջին հինգ րոպեում կազմած իմ ցանկն էսպիսին է. 

  • հանրային այգի բոլոր միջին չափի թաղամասերում
  • հանրային տրանսպորտ, որտեղ կարող եմ չկռանալ ու չկպչել մարդկանց ու կիմանամ, որ ուղիղ 7-ին ավտոբուսը լինելու է կանգառում
  • պետական կառույցների հետ շփման պարզ, թափանցիկ, առանց ֆինտուֆլյուշկեքի կարգ
  • հանրային գրադարան
  • գյուղացու «վերապատրաստում» ու երկարաժամկետ, ցածր տոկոսադրույքներով /էս բառը չգիտեմ ինչքանով ա ճիշտ, բայց դե/ վարկավորում
  • որակյալ հանրակրթություն ու մասնագիտական կրթություն  /որակյալ=«մարդս մարդ լինի» ու 10 տարի սովորելուց հետո կարողանա կա՛մ բուհ գնալ, կա՛մ աշխատել/ 
  • ագրեսիվ կանխարգելի՞չ /preventive/ առողջապահական /սպորտի հետ սերտորեն առնչվող/ ծառայություններ
  • զինվորին հարգող, ֆիզիկապես ուժեղ ու խելացի բանակ
  • նվազագույն աշխատավարձի էնպիսի չափ, որ կարողանամ սեզոնային նորմալ ռացիոնով սնվել ու սեզոնային միջին գնի հագուստ առնել
  • գոնե պետական ու ՏԻՄ կառույցներում կաշառակերության չափերի նվազեցում՝  ուղեկցված հանրային հնչեղության դատավարություններով
  • մուրացիկների համար ապաստան
  • գիտության ֆինանսավորում: 
Ազատ, անկախ Հայաստան, օրենքի գերակայություն, կաշառակերության վերացում, աղքատության հաղթահարում ու տենց բաներ չեմ ուզում...

No comments: