Thursday, March 24, 2011

Երկխոսությունների Դրամատիկականից ու Դրամատիկականի հետ

Քույրս.
- Քիս, ի՞նչ տոմս վերցնեմ:
- Վաղվա ներկայացման: 1000 դրամով:
- Ասում են 1000-ով չկա, 1500-ից ա սկսվում, վերցնե՞մ:
- Չէ, սպասիր զանգեմ:

Զանգում եմ: Սկզբից մի տղամարդ շատ հաճելի ձայնով ասում է, որ պիտի այլ համարով զանգեմ տոմսերի համար. «Վերջում 23: Զանգեք և պատվիրեք»
Վերջում 23 եմ զանգում.
- Բարև Ձեզ, վաղվա ներկայացման տոմսեր ունե՞ք:
- Այո, -պատասխանում է կանացի դժգոհ մի ձայն, որին անհանգստացրել են կարևորագույն մի գործի կեսում:
- Գները կասեի՞ք: 
- 1000-1500, - դժկամությամբ պատասխանում է նույն ձայնը:
- Կարո՞ղ եմ երկու տոմս պատվիրել, 1000- դրամանոց:
- Ոչ, երկու տոմս չեք կարող պատվիրել:
Կարկամում եմ, չգիտեմ ինչ ասել, հետո վրա եմ բերում. 
- Իսկ քանի՞ տոմս պիտի պատվիրեմ, որ ընդունելի լինի Ձեզ համար:
- Կոլեկտիվ հայտ պիտի ներկայացնեք:
- Լավ, շնորհակալություն, ես տեղում կվերցնեմ տոմսերը: 

No comments: