Wednesday, March 27, 2024

Curriculum and Learning: Towards a Competency-based Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) Curriculum Reform in Armenia/Մաս II

 Նոր չափորոշիչի ազդեցությունը սովորելու վրա

7-րդ գլխում արդեն ամենաէական ազդեցությունը պիտի գնահատվի։ Մեթոդաբանությունը թվում է տեղին՝ համեմատում են տարբերությունը մարզերի և դասարանների միջև, որտեղ կիրառվել է կամ էլ ոչ, նոր չափորոշիչը՝ differences-in differences approach։ Item Response Theory, Classical Test Theory։ Էս երկու մոդելներն են կիրառվել սովորողների գիտելիքի վրա չափորոշիչի փորձարկման ազդեցությունը գնահատելու համար։ Անկեղծորեն չեմ հասկանում, զեկույցում ինչ ա գրված։ Սա հասկանում եմ, նույն Item Response Theory-ով արված հետազոտություն ա՝ https://journals.aps.org/prper/pdf/10.1103/PhysRevSTPER.4.010102, իսկ էս զեկույցում նկարագրված կիրառությունը չեմ հասկանում։ Էջ 57-ում առանձնացված հատված ա, որտեղ նկարագրում ա, թե մոդելը ոնց ա կիրառվել։ Չեմ հասկանում... Ու քանի որ չեմ հասկանում, չեմ կարողանում հասկանալ, ոնց են եկել էն եզրահանգման, թե չափորոշիչի երկու տարվա փորձակման արդյունքում վեց ամսվա հավելյալ ուսումնառություն են ստացել մասնակից աշակերտները։ Սա էլ լավ չեմ հասկանում, ասենք հավելյալ ա, նաև որակյա՞լ ա։ Խնդիրը նաև անգլերենն ա.... Հետազոտողների անգլերենի վրա չեն կասկածել։-))))))))))))) Հա, բայց կարելի՞ ա կասկածել մի հետազոտական թիմի վրա, որ ղեկավարում է Սթենֆորդի ու Հարվարդի դասախոս, էլ չասած Քեմբրիջի շրջանավարտ։-))))  

Էս մասի վերաբերյալ՝ էսքանը.... իմ ժամանակն ափսոս ա... բայց... ԿԳՄՍՆ ամեն տեղ թափահարում ա «անկախ փորձագիտական կարծիքը».... 


No comments: