Tuesday, December 14, 2010

Մռթնած Երևանյան կեսօր:

Աբովյան-Սայաթ-Նովա խաչմերուկ: Սպասում եմ կանաչ լույսին ու ընթացքում նկատում, որ ինձ հետ սպասող կարճահասակ, 50-ամյա տղամարդն ինչ-որ բան է ասում նույն այդ պահին փողոցն անցնող երկու ոստիկաններին: Լսեցի նրանցից մեկի ճպպոցը, ու լույսը փոխվեց: Փողոցի կեսն անցել էի, երբ տղամարդը դարձավ ինձ ու. 

- Տեսնում ե՞ք, ինչպես են պատասխանում օրինապահները: Ասում եմ, ախր ինչո՞ւ եք կարմիր լույսով անցնում փողոցը: Չէ՞ որ դուք պիտի կարգը պահպանեք, իսկ դուք այն խախտում եք:
- Իսկ ի՞նչ պատասխանեցին: 
- Ոչինչ, տեսաք էլի...

Հպարտությունից մեջս ուռավ, մինչև հասա մյուս անցումին. պիտի Սայաթ-Նովան հատեի: Նորից սպասում եմ կանաչին: 

- Երեխեք, սպասեք, - փորձում էր հորդորել իր հինգ այլ ընկերուհիներին մի երիտասարդ աղջիկ: 
- Լավ, է՛, անցանք, - վրա է բերում մյուսն ու բոլորը հավի պես հետևում են սրան...

P.S. Անասելի սիրում եմ նկարագրել:-) Բացի «հավի պեսն» իհարկե: 

No comments: